Opleiding Autoschadehersteller in 4 weken

Startdata?

Schrijf je nu in

De opleiding is gestart. Schrijf je nu in voor een nieuwe startdatum.

Locatie?

Zeist

Dé locatie voor een technische opleiding.

Duur?

4 Weken

Onder begeleiding van de beste leermeesters in de automotive.

Kosten?

Vanaf € 3.500,00

Prijs is inclusief lesmateriaal en kosten voor de examens, excl. BTW

Aan de slag als autoschadehersteller in 4 weken

Van een parkeerdeuk tot een aanrijding, geen automobilist rijdt eeuwig zonder schade. Als schadehersteller ben je dan de redder in nood, want je laat elke kras en deuk als sneeuw voor de zon verdwijnen. Dankbaar werk, met duidelijk zichtbaar resultaat. Met een opleiding tot autoschadehersteller leg je de basis voor een mooie carrière bij een erkend dealer of autoschadeherstelbedrijf.

Wat leer je tijdens de opleiding autoschadeherstel?

Tijdens de opleiding tot autoschadehersteller leer je alles wat je nodig hebt om als basis autoschadehersteller aan de slag te kunnen:

•  Werkorders lezen
•  Schade inventariseren
•  Demontage
•  Onderdelen vervangen
•  Plaatwerk
•  Voorbewerken
•  Opbouwen
•  Afleveren

Een opleiding tot autoschade hersteller via Maintec Vakschool

Houd je van auto’s en techniek? Ben je een aanpakker? Werk je graag met je handen? In 4 weken leiden we je op tot basis autoschadehersteller. Je vooropleiding is niet van belang, zelfs een technische achtergrond is niet nodig. Alles wat we van je vragen is een goede motivatie en je volledige inzet.

Je werkt en leert samen met een kleine groep cursisten, onder begeleiding van een vakkundige leermeester. Niet eindeloos met je neus in de boeken: je brengt de theorie meteen in de praktijk in de werkplaats. Hard werken? Jazeker! Maar aan het eind van de opleiding beheers je vaardigheden die je direct in praktijk kan brengen.

Voor wie is de cursus autoschadeherstel geschikt?

Voor iedereen met een goede motivatie en twee rechter handen. Starter, zij-instromer, omscholer, particulier, uw medewerker in de ventilatietechniek of via het UWV danwel een Gemeente: weet je van aanpakken en werk je graag in de techniek, dan ben je welkom. Wij vragen geen vooropleiding of technische achtergrond. Voor je begint voeren we een gesprek om te kijken of we bij elkaar passen. Hebben we een match? Dan volgt een technische proef om jouw technische vaardigheden te testen.

Onze leermeesters in de automotive

Je krijgt les van de beste leermeesters in de automotive. De leermeesters aan de Maintec Vakschool hebben niet alleen uitgebreide vakkennis, ze weten ook hoe het er in de praktijk aan toegaat. Bovendien kunnen ze hun lessen zonder moeite aanpassen aan het niveau van je studiegroep. Zo ben je verzekerd van een praktische opleiding die precies bij je past.

Wanneer start de opleiding?

• 8 januari 2024 t/m 1 februari 2024
  • 5 februari 2024 t/m 7 maart 2024
  • 11 maart 2024 t/m 4 april 2024
  • 8 april 2024 t/m 2 mei 2024
  • 6 mei 2024 t/m 30 mei 2024
  • 3 juni 2024 t/m 27 juni 2024
  • 1 juli 2024 t/m 25 juli 2024
  • 26 augustus 2024 t/m 19 september 2024
  • 23 september 2024 t/m 17 oktober 2024
  • 21 oktober 2024 t/m 14 november 2024
  • 18 november 2024 t/m 12 december 2024

Voor wie?

De opleiding is bedoeld voor iedereen die nog weinig of geen werkervaring heeft in de autobranche, maar wel veel affiniteit heeft met auto's en techniek. Kandidaten worden door de leermeester van de Maintec Vakschool geselecteerd op technisch inzicht en motivatie.

Specifieke functie-eisen zijn:

• LBO werk- en denkniveau
  • In bezit van rijbewijs B
  • Computervaardigheid: basiskennis van de PC
  • Goede Nederlandse spreekvaardigheid, taalniveau 3 (B1)
  • Doorzettingsvermogen
  • Fulltime beschikbaar
  • Proactief
  • Flexibel
  • Resultaatgericht
  • Sociaal vaardig
  • Klantvriendelijk
logo maintec

Waarom een opleiding aan de Maintec Vakschool?

• Praktijk gericht een opleiding volgen in de auto-, fiets en ventilatietechniek.

• Technische werkervaring is niet nodig.

• Persoonlijke begeleiding van een vakkundig leermeester.

• Snel leren in een kleine (gemotiveerde) groep.

• Start jij aan de opleiding, dan verzorgen wij ook direct een baan!

Studie op maat

Maintec verzorgt ook trajecten op maat voor professionals in de automotive. Wil je bijvoorbeeld als werkgever je werknemers laten bijscholen op een specifiek onderwerp? Neem contact met ons op, we maken het mogelijk.

Direct persoonlijk advies?

Wij adviseren je graag welke opleiding het beste aansluit op jouw behoefte!

Neem direct contact op

of bel 030 752 59 70